Jobba med oss

Uppdraget att vara medarbetare inom en Raoul Wallenbergskola är ett ytterst spännande, utmanande och utvecklande ledaruppdrag. Vi betraktar nämligen alla våra medarbetare som ledare oavsett vilken roll man har på skolan – förskola eller grundskola. Vi har därför mycket höga förväntningar på alla våra medarbetare – det handlar både om pedagogiskt och karaktärsmässigt ledarskap. Våra medarbetare ska vara goda föredömen, bl a genom att i vardagen leva upp till våra fyra ledord, och gå i vår stora förebilds fotspår.

Våra lediga tjänster

Spontanansökan

Vi letar alltid efter bra personal till vårt team. Hittar du inte en tjänst som passar dig kan du ändå spontanansöka!
Skicka in din ansökan till oss så hör vi av oss snarast.

Skicka ansökan

Vi söker skickliga, drivande och engagerade medarbetare som, liksom vi, brinner för att göra positiv skillnad för alla typer av elever – från de som är i behov av särskilt stöd och till de som behöver stora utmaningar. Oavsett bakgrund och erfarenhet fäster vi stor vikt vid våra medarbetares personliga egenskaper och att de är personer som brinner för att ge barn och ungdomar en god start i livet.

Vi erbjuder en utvecklande arbetsmiljö där individuell och kollektiv kompetensutveckling har hög prioritet. Vi har närvarande, tydliga, lyhörda och engagerade skolledare. En god arbetsmiljö med engagerade kollegor och där hälsa och rörelse är viktiga inslag i vardagen.